torstai 12. heinäkuuta 2012

Ansaittu vapaapäivä!

Eilen viettelin hyvinkin ansaittua vapaapäivää - työtunteja tulee parhaimmillaan viikkoon noin 40, jotenka yksi laiskottelupäivä kaiken kiireen keskelle sopii mulle paremmin kuin hyvin.

Tottakai, aina mun tuuria, että just vapaapäivälle sattuu mahdollisimman kurja sää. (Montako oikeasti lämmintä päivää koko kesän aikana on ollu? Musta nää voi laskea yhden käden sormilla). Aikaisemmin suunniteltu biitsipäivä vaihtukin käyntiin hierojalla sekä saaliiltaan köyhään kierrokseen kirpparilla sekä alemyynneissä.

Mukaan tarttui Stockmannilta tällaiset ihanuudet :--) Tuo liitutaulupinta on musta aika näppärä ja nää oli ku tehty mun pääsääntöisesti musta-valkoista linjaa noudattavaan keittiöön! (Tuohon oli hiton hankala kirjoittaa, jotenka joku kauniin käsialan omistava kaveri vois tuotapikaa tulla kylään ja raapustaa noiden mun töherrysten/harakanvarpaiden tilalle jotain nätimpää.)

Veromodasta nappasin mukaani tällaisen ihanuuden! -70 % alennusta ja kiikutin löydön sovittamatta kassalle. Tadaa! Kotona onnittelin itseäni taas täydellisestä löydöstä.



Kuten jo vuosien ajan perinteeseen on kuulunut, myöskin tänä vuonna otettiin tyttärien kanssa suunta Rotuaari Piknikkiin, pussilonkerot mukaan ja aidan taakse kuuntelemaan hyvää musiikkia! Niin, tai siis alunperin suunnitelma oli nimenomaan mennä vain ja ainostaan yksille ja pelkästään musiikin perässä ja ehdottomasti ajoissa kotiin.

No, totuus illasta - yhdet muuttu muutamiksi ja musiikin sijasta päädyimme tyttärien kanssa Kaarleen tanssimaan jalat kipeiksi. Jostain kumman syystä mua ei naurattanu enää aamulla. 


Mutta mitä alkavaan loppuviikkoon tulee, huominen on töitä täynnä. Toivottavasti säät sallii ja kuten aikaisemmin tytsyjen kanssa suunniteltiin - suunta olis huomenna Piknikkiin kuuntelemaan PMMP:n ja Chisun kaltaisia ihanaisia naisia. Tällä kertaa lonkerot jää ainakin mun osalta jääkaappiin. Myöskin kotiin lupaan pyrin menemään ajoissa. 


Myöskin lauantai menee töiden merkeissä, ja vaikka illan esiintyjät  Rotuaarilla ei ehkä ihan nappaa (poikkeuksena Popeda, mitä oon salaa fanittanut vaippaikäisestä asti) suunnitelmissa olis ilmeisesti mennä ihan aitojen sisäpuolelle asti fiilistelemään.













2 kommenttia:

  1. Ihana paita! Kelpuuttaisin myös omaan kaappiini. Joskin voin jo sieluni silmin kuvitella miltä se mun päällä näyttäis... Mulla on ikävä sua, höpsö!

    VastaaPoista
  2. Mä rakastuin tuohon kans :---)

    No mullakin sua, mutta näemmä viimestään maanantaina!

    VastaaPoista