keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Minne katosi päivät?

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että kesä on kohta ohi. Miten heinäkuu voi olla jo yli puoli välissä? Mä en oo heittäny edes talviturkkia vielä. Keliltään tää kesä on ollu musta äärimmäisen paska, pari lämmintää päivää ja mun vapaapäivinä sataa vettä. Todellakin toivon, että kun ens kuun kuudes starttaa mun ihkaoikea ja ensimmäisen palkallinen kesäloma, kelit olis pikkusen paremmat! Varsinaisia lomasuunnitelmia mulla ei ole - koska mun loma on kaikesta raatamisesta ja uurastuksesta huolimatta niin naurettavan lyhyt, on turha edes haaveilla, että kesälomareissu suuntautuis Suomen rajojen ulkopuolelle.

Vielä kaks päivää töitä - sitten ansaittu kahden päivän vapaa, mikä todellakin on mun kohdalla harvinaista herkkua. Vaikka perjantaiksi onkin luvattu vesisadetta (ylläri) - mikään ei voi pilata mahdollista perjantai-fiilistä ja grillibileitä hawaii-teemalla. Mä olisin ollu enemmän ysäri-bileiden kannalla, mutta tyydyin tappiooni ja siihen, että nää bileet järkätään myöhemmin syssyllä (wuhuu, saan pukeutua mun pubiruusu-leggareihin).

Tällä hetkellä pään vaivaa aiheuttaa se, että mitä hawaii-bileisiin pannaan päälle? Konsultoin asiassa työkaveria, joka totesi, ettei havajilla käytetä vaatteita, vaan porukka kulkee siellä kookoksissa ja palmuhameessa, mutta vaikka erityisen rohkea muikkeli muuten olenkin, ei mulla sentään oo pokkaa lähteä julkiselle paikalle rilluttelemaan puolialasti ja muutenki tuommoset kookos-kaislaviritykset arveluttaa niiden kestävyyden puolesta :D Joten ehkä mä oon tylsä ja sutaisen Lein kaulaan, kukan koristamaan hiuksia ja  mietin vaatevarustusta myöhemmin (lue: teen viime hetken paniikkiostoksen). 




Vaate- ja kenkäkaapin ovet tursuavat jo liitoksistaan, mutta ainahan sinne sopii mm. tällaiset ihanuudet :--) Näitä mä aattelin kohella ehkä vähän paremmin entä niitä mun punasia, mitkä on jo parin kuukauden jälkeen ihan hirveän näköset (Onko kellään ideaa miten niitä vois pestä?) Ei ehkä ollu ihan kuningasidea ulkoiluttaa upo-uusia Converseja Vappuna baarissa :(



 Converse-kokoelmaan hankin Real Dealista -30 % alennuksella nämä ihanuudet! Kyllä nyt kelpaa tallailla katuja.


1 kommentti:

  1. Nuo on kyllä ihanat nuo sun converset! Voi kun voisin itekin kotiuttaa jotkut vastaavat... Joko oot hankkinu lein perjantaiksi? :)

    VastaaPoista